جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

اس ام اس تبریک نوروز 94,اس ام اس تبریک نوروز,اس ام اس تبریک نوروز 1394,پیامک تبریک نوروز,پیامک تبریک نوروز 1394



اس ام اس تبریک نوروز 94, نوروز 94, اس ام اس تبریک عید 94
نفس باد صبا آفت جان خواهد شد / عید می‌آید و اجناس گران خواهد شد
همسرت چند ورق لیست به تو خواهد داد / کل اعضای وجودت نگران خواهد شد
میزنی ساز مخالف دو سه روزی ، اما / عاقبت هرچه که او گفت ، همان خواهد شد
پول را با علف خرس یکی میداند / فکر کردید که منطق سرشان خواهد شد !؟
کل عیدی و حقوق به شبی خواهد رفت / بر سر جیب بغل ، فاتحه خوان باید شد !
نوروز به سختی مبارک !

 
اس ام اس تبریک نوروز 94, نوروز 94, اس ام اس تبریک عید 94
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو / حتما قشنگ می شود امسال حال تو
با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل / فرخنده باد روز و شب و ماه سال نو
پیشاپیش سال نو مبارک

 
اس ام اس تبریک نوروز 94, نوروز 94, اس ام اس تبریک عید 94
تحویل نمیگیرم ، سالی را که بدون حضور تو تحویل شود . . .
عزیزم نوروزت مبارک

 
اس ام اس تبریک نوروز 94, نوروز 94, اس ام اس تبریک عید 94
اندر دل من مها، دل افروز تویی
یاران هستند لیک، دلسوز تویی
شادند جهانیان به نوروز به عید
عید من، نوروز من امروز تویی

 

ادامه مطلب...

جملات زیبا و جدید تبریک عید,اس ام اس و متن تبریک نوروز 1394,اس ام اس تبریک عید 94,جالب عید نوروز,پیامک و متن تبریک نوروز


نرم نرمک میرسد اینک بهار ، خوش به حال روزگار ، خوش به حال چشمه ها و دشت ها
خوش به حال دانه ها و سبزه ها ، خوش به حال غنچه های نیمه باز . . .
خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش !!!

میخوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی ها و بدی هایت دوستت دارم . . .

بـهاران فیض دیگر دارد امسال / هوایش مشک و عنبردارد امسال
عـــــروس قله ای پا میر و بابا / بدامن لعل و گوهر دارد امسال . . .

خودت گفتی وعده در بهار است / بهار آمد دلم در انتظار است
بهار هر کسی عید است و نوروز / بهار عاشقان دیدار یار است . . .

عید حقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر
به آینده لبخند بزنند . . .

خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال
از گذشته خود افسوس نخورند . . ..

آنان که هر روز تدارک اردوی آسمانی میبینند ، پر شکوهترین اوقات فراغت را دارند
پرشکوه ترین تعطیلات نصیبتان باد . . .

سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور
که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . .

سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت !

چهار دعای برتر لحظه تحویل سال / اول دعا برای ظهور آن بی مثال
دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال / سوم رسیدن ما به قله های کمال
چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال . . .


گلها همه با اذن تو برخواسته اند / از بهر ظهور تو خود آراسته اند
مردم همه در لحظه تحویل ، بی شک / اول فرج تو را از خدا خواسته اند . . .

عاقبت زمستون رفت و رو سیاهیش برای ما موند !
امضاء حاجی فیروز !!!
ادامه مطلب

اس ام اس خنده دار تبریک نوروز 94,اس ام اس تبریک نوروز 94,اس ام اس نوروز 94,پیامک خنده دار تبریک نوروز 94,پیامک تبریک نوروز 94


اس ام اس خنده دار تبریک نوروز 94 پیامک های جالب عید
یا زهرا (س)
هر سال منم عبد عطایت مادر
خوشبخت شدم من از دعایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی‌بی
صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .


اس ام اس خنده دار تبریک نوروز 94 پیامک های جالب عید
باز نوروزی دیگر و باز فاطمیه‌ای دیگر
و باز سالی جدید و بهاری دیگر در راه
و باز امامی‌ منتظرتر از روزی دیگر
و امسال نوروزی فاطمی داریم
در نوروز فاطمی ایامتان خدایی و متعالی . . .


اس ام اس خنده دار تبریک نوروز 94 پیامک های جالب عید
بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
در صحن چمن روی دلفروز خوش است
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست
خوشباش و ز دی مگو که امروز خوش است . . .



اس ام اس خنده دار تبریک نوروز 94 پیامک های جالب عید
این عید پر از عطر دل انگیز خداست / سرشار ترین آینه ی خاطره هاست
نوروز خوشت همیشه رنگین با عشق / آراسته با دلی که همراه خداست . . .


اس ام اس خنده دار تبریک نوروز 94 پیامک های جالب عید
اشعار ویژه عید نوروز
اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده
و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ، احسن الحال را برای شما آرزو میکنم . . .
نوروز پیشاپیش مبارک

 

ادامه مطلب

اس ام اس و پیامک جدید چهارشنبه,اس ام اس و پیامک چهارشنبه,پیامک چهارشنبه,اس ام اس چهارشنبه


متن تبریک چهارشنبه سوری 93


دستانت را به من بده تا با هم از رو آتش بپریمم!
آنان که سوختند ، همه تنها بودند!
چهارشنبه سوری مبارک
.
.
.
اس ام اس و پیامک چهارشنبه

سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم
همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت
تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن
بهترین جملات تبریک چهارشنبه سوری
سرخ میشوی، وقتی میشنوی : دوستت دارم
زرد میشوم، وقتی میشنوم : دوستش داری
چهارشنبه سوری راه انداختیم
سرخی تو از من، زردی من از تو
همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری . . .

.

.
.
اس ام اس و پیامک چهارشنبه

ادامه مطلب...

اس ام اس چهارشنبه سوری,پیامک چهارشنبه سوری,اس ام اس های چهارشنبه سوری,جدیدترین اس ام اس های چهار شنبه سوری مبارک


دوبیتی چهارشنبه

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش
اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !
ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال !
.
.
.
امشب شب چهارشنبه سوریه و میخوام بیاد توکه نیستی …
بالون آرزویی به آسمون بفرستم
و آرزویم را هم که دگر تمام مردم شهر میدانند …
توهم بگو آمین

.
.
.
سلامتی بچه های قدیم که از این ترقه قرمزا میزاشتن زمین
بعد با آجر میزدن روش !!!
.
.
.
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم
.
.
.
سرخ میشوی، وقتی میشنوی: دوستت دارم
زرد میشوم، وقتی میشنوم: دوستش داری
چهارشنبه سوری راه انداختیم سرخی تو از من
زردی من از تو همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری .
.
.
.

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری
افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم
زردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از
آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم
.
.
.
انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری
گوشم از بمب و ترقّـــــــه کره چارشنبه سوری
از اراذل خیابونـــــــــــا همگی محشــــــــر خـر
لات ولوت بازار و خــر تو خـــره چارشنبه سوری
گاهی دعوا میشه و اونچه میشــــــــه ردّ وبدل
فُحشای فابریک و خوار مادره چارشنبه سوری !
.
.
.


 
ادامه مطلب