جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

طنز پ ن پ جدید فروردین 91,

طنز پ ن پ جدید فروردین 91,
.
بچه ۲۴ ساعت نیست به دنیا اومده ، برگشته بهم میگه نمیتونه راه بره ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط میتونه پشتک بزنه !
.
.
.
گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدای خروپف بابام رو میگم !
.
.
.
رفتم در خونه رفیقم … از پشت آیفون میگه … تنهایی؟ پـَـــ نــه پـَـــ خونه محاصره ست … بهتره خودتو تسلیم کنی
.
.
.
دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم. میگه شما سوال داری؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری …..
.
.
.
بنده خدا چاقو خورده در حد تیم ملی داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین پـَـــ نــه پـَـــ اوردیم خون بده بریم !

کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟

پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار

سوسک آفریقایی با نهنگ سرچکشی !
.
.
.
غذا مونده روی گاز خاکستر شده

اومده میگه سوخته ؟ گفتم پَ نَ پَ بیش از حد جا افتاده !
.
.
.
فرشو پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟

گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !
.
.
.
تو کلاس هی میگیم “استاد خسته نباشید” ، استاد میگه یعنی وقت تمومه ؟ گفتیم پَ نَ پَ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ۱ ساعت به تایم کلاس اضافه شده !
.
.
.
فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟ گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !
.
.
.
توی صف بربری وایسادم ، یارو میگه شما هم توی صفی ؟ گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !
.
.
.
دندونم سیاه شده ، میگه خراب شده ؟ گفتم پَ نَ پَ این یه دونه خارجیه مدل Black Edition !
.
.
.
ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟ گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !
.
.
.
کل خونه همسایه رو سیاه کشیدن ، رفیقم میگه یعنی کسی فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده ۱۹٫۹۹ ، واقعا خدا بهشون صبر عنایت فرماید !

اس ام اس طنز پ ن پ فروردین 91

اس ام اس طنز پ ن پ فروردین 91
.
گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدای خروپف بابام رو میگم !
.
.
.
رفتم در خونه رفیقم … از پشت آیفون میگه … تنهایی؟ پـَـــ نــه پـَـــ خونه محاصره ست … بهتره خودتو تسلیم کنی
.
.
.
دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم. میگه شما سوال داری؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری …..
.
.
.
ده خدا چاقو خورده در حد تیم ملی داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین پـَـــ نــه پـَـــ اوردیم خون بده بریم !

۲تا سطل رنگ گرفتم دستم ، همسایه اومده میگه میخواید نقاشی کنید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوایم ریاضی حل کنیم !
.
.
.
جک های پ نه پ
از دماغم داره خون میچکه و بدو بدو دارم میرم طرف دستمال کاغذی ! وسط راه جلومو سد کرده میگه چی شده ؟ خون میاد ؟ دستمال میخوای ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ شیر دماغم خراب شده دارم میرم لوله کش بیارم !
.
.
.
پ نه پ جدید
تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟ می گم: پـَـــ نــه پـَـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن
.
.
.
اس ام اس پ نه پ
به طرف میگم شمارمو بدم ناراحت نمیشی میگه شماره موبایلتو میگم پـَـــ نــه پـَـــ شماره کفشمو میدم برام عیدی بخری
.
.
.
از سر کار میام خونه مامانم میگه اومدی میگم پـَـــ نــه پـَـــ هنوز تو راهم میخوای بزنگ ببین کجام
.
.
.
دارم فیلم گریه دار میبینیم وگریه می کنم، مامانم اومده میگه: فیلمش گریه داره؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خنده داره، من دارم گریه میکنم تا کارگردانش رو ضایع کنم!
.
.
.
علم بهتر است یا ثروت؟ ثروت! پـَـــ نــه پـَـــ علم؟
.
.
.
به بابام میگم روحم خستس میگه ها یعنی میگی بریم مسافرت؟ پـَـــ نــه پـَـــ زنگ بزن کتابخونه یه دو پرس غذای روح بیارن سیرش کنم خستگیش در بره تو ام تو خرج نیفتی
.
.

اس ام اس پ ن پ

اس ام اس پ ن پ
.
دوستم ازم میپرسه امتحاناتو خوب دادی؟میگم نه همشونو خراب کردم.میگه یعنی مشروطی؟
میگم ن پ شاگرد اول کلاس شدم الانم سلفم رایگانه!
.
.
تا سطل رنگ گرفتم دستم ، همسایه اومده میگه میخواید نقاشی کنید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوایم ریاضی حل کنیم !
.
.
.
جک های پ نه پ
از دماغم داره خون میچکه و بدو بدو دارم میرم طرف دستمال کاغذی ! وسط راه جلومو سد کرده میگه چی شده ؟ خون میاد ؟ دستمال میخوای ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ شیر دماغم خراب شده دارم میرم لوله کش بیارم !
.
.
.
پ نه پ جدید
تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟ می گم: پـَـــ نــه پـَـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن
.
.
.
اس ام اس پ نه پ
به طرف میگم شمارمو بدم ناراحت نمیشی میگه شماره موبایلتو میگم پـَـــ نــه پـَـــ شماره کفشمو میدم برام عیدی بخری
.
.
.
از سر کار میام خونه مامانم میگه اومدی میگم پـَـــ نــه پـَـــ هنوز تو راهم میخوای بزنگ ببین کجام
.
.
.
دارم فیلم گریه دار میبینیم وگریه می کنم، مامانم اومده میگه: فیلمش گریه داره؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خنده داره، من دارم گریه میکنم تا کارگردانش رو ضایع کنم!
.
.
.
علم بهتر است یا ثروت؟ ثروت! پـَـــ نــه پـَـــ علم؟
.
.
.
به بابام میگم روحم خستس میگه ها یعنی میگی بریم مسافرت؟ پـَـــ نــه پـَـــ زنگ بزن کتابخونه یه دو پرس غذای روح بیارن سیرش کنم خستگیش در بره تو ام تو خرج نیفتی
.
.
.
بچه ۲۴ ساعت نیست به دنیا اومده ، برگشته بهم میگه نمیتونه راه بره ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط میتونه پشتک بزنه !
.
.

اس ام اس پَــ نَــ پَــ نوروز

اس ام اس پَــ نَــ پَــ نوروز

طنز په نه په
.
همه خوابیدن . بابا بزرگم خروپف میکنه . داداشم میگه بابابزرگه خروپوف می کنه؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ صدا مودم بابابزرگه داره کانکت میشه به اینترنت
.
.
.
میگم دیگه میخوام از ایران برم … میگه با آژانس مهاجرتی میری؟!
پـَـــ نــه پـَـــ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر !
.
.
.
رفتیم کوه … دارم چوب جمع میکنم … میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟
پـَـــ نــه پـَـــ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت
.
.
.
سرم شکسته بود، رفتم دکتر، دکتره میگه بخیه بزنم؟؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دوتا کـــوک بزن میرم خونه میدم مـامـانــم با چرخ خیاطـی بدوزه
.
.
.
به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟ پـَـــ نــه پـَـــ فوت کن, قطع کن
.
.
.
دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند. گل ادم بسرشتند و به پیمانه زدند. پـَـــ نــه پـَـــ کچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند!!
.
.
.
رفتیم غار علیصدر به رفیقم خفاش نشون دادم، میگه: وای خفاشه؟!
میگم:پ ن پ! بتمن بود،اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلأ!!
.
.
.
تو مترو با دوست دخترم نشستم یکدفه بابام منو دیده میگه تویی پسرم !؟
گفتم پ ن پ ، من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی
.

جدیدترین اس ام اس پَــ نَــ پَــ

جدیدترین اس ام اس پَــ نَــ پَــ

محکم خوردم دادم در اومد… دوستم اومده میگه تو به ستون خوردی؟؟؟
پـَـــ نــه پـَـــ ستون حواسش نبود خورد به من دارم سرش داد میزنم!!!
.
.
.
مرده میره خواستگاری به دختره میگه با من ازدواج میکنی دختره میگه الان بگم ؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ پـَـــ نــه پـَـــ بذار بچمون به دنیا بیاد بعدن بگو.
.
.
.
سلام خوبی؟ پ ن پ من خوبم/ پ ن پ تو خوبی؟!/
پ ن پ هیچکی خوب نی/ پ ن پ همه خوبن؟/ پ ن پ تو کیییی؟/
اصلا به من چه/ اینجا کجاست؟/ من اعصاب ندارماااا اهههه دوباره قاطی کردم / یکی منو بگیره!!!!
.
پ ن پ
.
زنگ زدم پیتزایی میگم:آقا دو تا پیتزا میخواستیم.میگه:به نام…؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ به نام خداوند بخشنده ی مهربان.!!
.
.
.
مهمون اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر میگه : مرغ عشقن اینا ؟؟؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گونه نادری از میمون های بالدارن که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زیست میکنن …
.
.
.
رفتم در خونه همسایمون. به دخترش میگم مامانت خونست؟
میگه : آره کارش داری !!! میگم پـَـــ نــه پـَـــ . . . اومدم ازش بپرسم ببینم مرغ همسایه غازه؟؟؟؟
.
.
.
به مامانم میگم یه سیب برام بیار ، میگه واسه اینکه بخوری ؟
پـَـــ نــه پـَـــ میخوام چک کنم ببینم قانون نیوتن هنوز سر جاشه یا نه !!!
.