جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

جکستان و اسستان در خنده بازار

جک های فلسفی، مذهبی خفن و خند دار و مذهبی

اس ام اس خنده دار روز معلم,اس ام اس خنده دار و سرکاری,اس ام اس روز دبیر,اس ام اس روز معلم


جملات تبریک روز معلم

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده / از جهل وغم این فکرتم آزاد شده
در مکتب پاک و شاد استاد ببین / غم رفته زجانم ودلم شاد شده . . .
هفته معلم گرامی باد

اس ام اس تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

در مکتب تو همیشه شاگردم من / دور از رخ تو همیشه پر دردم من
در فصل بهار و روز استاد ببین / بی نور معلم این چنین زردم من . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

آموزش عشقم از همین مکتب توست
اندوخته ی سوادم از این لب توست
گفتم که مریضم و بیا بستر من
چون عامل دردم این غم و این تب توست

اس ام اس تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

با این گچ عشق تخته ی جانم زن
خطّی ز کلام خود به ایمانم زن
صد درس در این کلاست آموخته ام
یک درس ز عشق جان ویرانم زن

اس ام اس تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

معلم گرامی از تو تشکر میکنم برای هدایت ما
و از اینکه بهترین راه را برای ساختن امروزمان نشان دادی
تویی که ما را از “هیچ” به “همه چیز” رساندی
شاگرد کوچک شما

اس ام اس تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

معلم متوسط ​​می گوید. معلم خوب توضیح می دهد
معلم برتر نشان می دهد. معلم بزرگ الهام میبخشد
روز معلم گرامی

اس ام اس تبریک روز معلم 

ادامه مطلب....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد